21. Yüzyılda Yayınlanan En İyi 50 Death Metal Albümü : Bölüm 2

2000'li yıllarda yayınlanmış en iyi 50 Death Metal albümünü listelerken çok iyi geri bildirimler aldım ve bu da baya gaza getirdi beni. Ne diyebilirim ki? İnsan bugüne kadar yaptığından daha da fazlası için gaza geliyor. Ama asıl gaz verecek kısım aşağıda. Buradan sonrası tam serbest düşüş. İlk 50-25 sırasına göre daha farklı tınılar, "vaay bu … Okumaya devam et 21. Yüzyılda Yayınlanan En İyi 50 Death Metal Albümü : Bölüm 2

Top 10: Unique Leader Records’un Bastığı En İyi 20 Albüm (Bölüm 2)

-Yapacak arkadaşlar, bekleyin... - Abi niye yapsın ki??? -Sen bilmiyosun bu herifi, o geyiği yapar, leş meş demez bu herif ağzını açtığında tepeye çullanın, ağzını kapatın. Pis herif... -Hayvan. Hayvan. İnsan değil ki...   (Erik Lindmark'ın resmi ölüm haberinin dünyada duyurulmasının üzerinden az önce tam 1 yıl geçti. Bu yazıyı bu notu ekleyerek yayınlıyorum. Benim … Okumaya devam et Top 10: Unique Leader Records’un Bastığı En İyi 20 Albüm (Bölüm 2)

Blood Incantation – Hidden History of the Human Race (2019) Albüm Kritiği

Starspawn benim ilk dinlediğim B.I. albümüydü ve dünya çapında gruba ün kazandıran, onlara hayallerinin ötesinde başarı getiren bir iş oldu. Grubu ilk anlatan insanlar sürekli olarak "Morbid Angel worship" tabirini kullandılar ve BI'da bunun hakkını her anlamda verdi. Müzikal olarak Starspawn bunu grubun kendi tınısıyla harmanlamışken aynı zamanda grup Morbid Angel'la tura da çıktı. BI … Okumaya devam et Blood Incantation – Hidden History of the Human Race (2019) Albüm Kritiği

21. Yüzyılda Yayınlanan En İyi 50 Death Metal Albümü !!! (Bölüm 1)

Zero Six Extreme Gururla Sunar !!! 21. Yüzyılda Yayınlanan En İyi 50 Death Metal Albümü !!! Şu fikir aklıma 2019'un ilk aylarında yerleşti ve o kadar boğucu bir efor istiyordu ki bu işe başlamanın ağırlığı bu yılı gölgeleyen unsurlardan birisi oldu çünkü 2000'li yıllarda yayınlanan en iyi 50 albüm kendine has koşullar, büyük bir müzik … Okumaya devam et 21. Yüzyılda Yayınlanan En İyi 50 Death Metal Albümü !!! (Bölüm 1)

Nile – Vile Nilotic Rites (2019) Albümü Kritiği

Nile bugüne kadar oluşturduğu miras ile Death Metal tarihinde kendisine saygıdeğer yer edinmiş önemli bir grup. Bunu tartışacak bir durum yok. Grup, kurulduğu günden bu zamanlara kadar Karl Sanders ve Dallas Toller-Wade ikilisiyle yıllarca büyük bir kariyer inşa ederken bu efsane ikiliden Dallas abimiz gruptan ayrıldı ve artık çıkacak tüm albümler öncelikle Karl Sanders'ın elinden … Okumaya devam et Nile – Vile Nilotic Rites (2019) Albümü Kritiği

Thrashfire – Into the Armageddon (2019) Albümü Kritiği

  Türkiye'de yeraltı müziğinin %90'ının death/grind ve black metal gruplarının hakimiyetinde olduğu gerçeğinden yola çıkarsak Thrash Metal gibi saf, özel bir müziği icra eden grupların yeri ayrı. Bu tarzı icra ederken hakkını verebilmek bambaşka bir iş çünkü Thrash Metal hem iyi müzisyenlik hem de bu tarzı özümsemiş bir dinleyicilik, takipçilik gerektiriyor. Bir death metal-kafa olarak … Okumaya devam et Thrashfire – Into the Armageddon (2019) Albümü Kritiği

Malevolent Creation – The 13th Beast (2019) Albümü Kritiği

  Beyler bu benim -pardon bizim- 13. albümümüz. Biliyorsunuz 13. uğursuzluğun sayısı o yüzden albümün adını 13. İblis koyuyorum. YEAAAAAHH !!! (South Park sessizliği...) Evet arkadaşlar, Death Metal'in Mike Tyson'ı yeniden ringlerde !!! Asla yıkılmadılar. Ayaktalar, dertleriyle başbaşa kaldılar (kadro Phil Fasciana hariç komple dağıldı) ölümlere (R.I.P. Brett Hoffmann) yeniden kadro kurmalara yenilmediler buradalar !!! … Okumaya devam et Malevolent Creation – The 13th Beast (2019) Albümü Kritiği